Smart Future Smart Future

Новите “оръжия” в маркетинга

Новите “оръжия” в маркетинга

 

Виртуална реалност, поколение Z, големите данни, алгоритмите – са само част от новите оръжия в маркетинга, които в най-близко бъдеще ще превземат пазара и променят облика му.

Как ще изглежда маркетингът след няколко години, ще разкажат лекторите на предстоящия Webit.festival (www.webit.bg), които са сред едни от най-изявените маркетинг и рекламни експерти в Европа.

Както вече стана ясно, най-големият и влиятелен форум за маркетинг и дигитални технологии в България и един от най-големите в Европа е домакин на световни лидери като управляващия Директор BPS, EMEA Google, Президнета и Глобален Бранд Директор, Havas Worldwide, Главения Дигитален Директор на фармацефтичния гигант Bayer, Директор Соушъл Медиа маркетинг, Thomson Reuters, Директора Социални Медии на Saatchi & Saatchi, изпълнителния Директор Дистрибуция, маркетинг и технологии на Deutsche Welle, Директора Дизайн на New York Times, Глобален Дигитален Директор на Acer, Директора мобилни Технологии на MEC Global, Глобалния Директор Иновации на John Lewis, Директора Глобален Маркетинг (Търсене) на LEGO Group и много други.

Преди да ги чуем от сцената на Маркетинг и Иновационния форум в рамките на фестивала Webit на 19-20 април, ето какви са техните очаквания за развитието на маркетинг и рекламната индустрия след 2-3 години:

Виртуална реалност

Социалните медии ще се превърнат в платформа за виртуални преживявания с бранда. Все повече хора, посредством социалните медии и виртуалната реалност ще могат да преживяват даден продуцт или услуга преди да платят за тях.

Поколение Z

Новото поколение Z ще промени начина по-който се таргетират групите. Все повече посланията и комуникацията ще бъдат насочвани не по демографски данни, а по ценностна система и разбирания за света. За това голяма роля ще играят Големите Данни.

BIG DATA

Големите данни (big data) ще помогнат не само да се създаде много по-близка и пълноценна връзка с клиента, но и да се разбере неговото реално преживяване с бранда и да се направи по-силно и вълнуващо. Успешните брандове ще използват данните и анализите им, за да правят всеки досег до продукта или услугата им все по-запомнящи се.

Алгоритми

Все повече алгоритми и аналитикс ще стават част от работата на маркетинг специалистите и сливането на длъжностите Маркетинг и Информационен или технологичесн Директор (зависимост от бранша) ще става все по реално.

Като обобщение, данните ще помагат на брандовете да създават стойност и лично преживяване на потребителя с тях. До няколко години все по-малко ще таргетираме потребители, а ще създаваме ценни връзки и стойност за потребителите. Звучи ли Ви познато? Говорим за приятелства.

Разбира се на предстоящия форум за Маркетинг и Иновации на фестивала Webit ще се говори много за създаване на контекстуално съдържание, за оптимизация за търсещи машини, за programmatic, видео и мобилна реклама и технологии и стратегии на барндовете в бързо променящия се нов дигитален свят.

Лекторите на предстоящия Webit.festival ще разкажат как ще изглежда маркетингът след няколко години.
Лекторите на предстоящия Webit.festival ще разкажат как ще изглежда маркетингът след няколко години. / БГНЕС

Предстоящия Webit.festival е домакин на 9 събития в рамките на 2 дни. Сред тях Технологична Конференция, Конференция за Маркетинг и Иновации, Конференция за Програмисти, Конференция Умни Градове, председателствана от кмета на София, конференция за Лидерство, председателствана от Президента на България, събитие за стартиращи компании и уъркшопове и обучения.

Световната серия събития Webit e създадена от Пламен Русев, български сериен предприемач и инвеститор. Заедно със съпругата му Аниела Русева и международния им екип само за 7 години те наложиха събитията Webit сред най-престижните и влиятелни форуми за дигиталната икономика и като единица мярка за най-високо ниво място за среща на световни технологични, дигитални, маркетинг, рекламни и медиа експерти. Наред с това тяхната фондация Webit Foundation подпомага предприемачи от цял свят, като предоставя маркетинг ресурси, менторинг, и създава възможност за младите и иновативни компании да се свържат с инвеститори, медии и корпорации.

Първото Webit събитие се състоя в София през октомври 2009 г. Днес събития Webit се провежда освен в София, още в Турция, Обединените арабски емирства, Сингапур и Индия. /БГНЕС

 

23.03.2016

0 responses on "Новите “оръжия” в маркетинга"

Leave a Message